Header Ads

Kit Harington & Emilia Clarke - noua imagine a francizei Dolce & Gabbana - The One

In urma cu cateva luni, reprezentatii Dolce&Gabbana anuntau o noua colaborare ineditat cu doi dintre cei mai apreciati actori ai serialului Game of Thrones - Kit Harington si Emilia Clarke. Despre aceasta colaborare va povsteam in aceste articole: Kit Harington, noua imagine Dolce & Gabbana The one for men 2017  si Emilia Clarke, imaginea The One - Dolce & Gabbana


Iata ca a sosit momentul sa vedem si cele 2 ad-uri video.






Eu am ramas dezamagita. Nu stiu, ma astepta la cu totul altceva. E prea italian, prea pizza si paste si cei doi prea english intr-o lume italiana. Nu m-a impresionat asa cum ma asteptat, dimpotriva, in locul parfumui puteai sa pui o felie de mozzarella sau o portie de pasta si ideia ramanea la fel. Pot sa inteleg contextul dar, accentul, din punctul meu de vedere, a cazut pe cele mai importante elemente de promovare ale Italie, nicidecum pe calitatile parfumului. 

Ce poti sa intelegi din acest ad, ce iti inspira, la ce te duce cu gandul cand il vizionezi pentru prima oara? Te gandesti la parfum sau la o vacanta in Napoli? Iti imaginezi cum te-ai simti sa porti noul parfum The one sau te trimite cu gandul direct la o plimbarea pe o straduta pietruita, la o petrecere cu paste, la ce te trimite?

Mi-as fi dorit sa vad povestea unui parfum asa cum s-a intamplat aici

M-a facut sa visez, mi-a lasat libertatea de a crea o poveste, de a creiona dragostea pe strazile din Roma, m-a facut sa ies din realitatea si sa fiu acolo. 
Poate ca asta mi-as fi dorit de la noua campanie.

No comments