Header Ads

La nunta mea totul o sa fie simplu! Am votat!


Stateam dimineata si ma gandeam la tot felul de lucruri, de la diriga din liceu la colegii care s-au casatorit wekendul trecut, de la pisici si tratamente pentru pesti la florile pe care le cumparam invatatoarei in prima zi de scoala, de la cum eram in urma cu 15 ani la cat de mult s-a schimbat corpul meu si cum e cazul sa ma apuc serios de alergat. 

Un bungee jumping de ganduri fara vreo legature intre ele, o stare de semi-relaxare imbinata cu o cafea rece si niste mailuri cu oferte de colaborare.
Nimic special, nimic grozav in dimineata asta. Bine, poate doar ca imi e rece la picioare si asta ma face sa fiu nostalgica si anxioasa in acelasi timp- traume din copilarie.
Nu mi-a placut niciodata inceputul lui septembrie. Frigul asta de dimineata de septembrie ma face sa plang ca am pierdut atat de repede inca o vara.

Si printre atatea ganduri, ma trezesc in fata nuntii mele. De vina sa fie evenimentele din ultimul timp, asaltul de poze de la nunti si botezuri de pe facebook, imi zic eu.


Si cu gandul pe drumul nuntii am descoperit ca nu stiu multe lucruri despre cum vreau sa fie dar stiu sigur ce nu vreau:

  • Dansul mirilor,  valsul mirilor sau cum s-o numi. La mine simtul penibilului este extrem de bine dezvoltat. Deci in niciun caz nu voi urma trendul de a merge la acele cursuri de dans atat de in voga acum( spun asta pentru ca m-am ocupat de o academie de dans care nu isi mai vedea capul de atatia cursanti, ca sa nu mai zic de competitie, mai ceva decat zarzavaturile in Obor). Pe langa faptul ca mi se pare o stupiditate sa dai  200 de euro sau chiar mai mult pentru un dans, mai e si aspectul artistic. Daca nu ai ceva talent, sa inveti mecanic niste pasi e de-a dreptul jenant. Pana acum am vazut 1% miri care intr-adevar nu aratau ca niste pinguini robotizati.  Dar daca oamenii isi  doresc asta, foarte bine pentru ei, eu nu. Prefer un dans simplu sau poate chiar o nunta fara acest dans, vom vedea.


  • Fara sarmale!! Daca faci nunta in mijlocul verii cand afara ai 40 de grade si lesini de cald, sarmalele nu au ce cauta in meniu!Prefer un meniu simplu, usor, cu peste, pui, salate si branzeturi.

  • Locatia. Asta chiar e o mare problema! Si aici am remarcat un trend- ballroom. Am vazut cateva astfel de locatii si am ramas orpilata, atata kitch incat ai nevoie o sticla intreaga de vodka sa-ti revii dupa. Sper totusi ca in Bucurestiul asta mare si frumos, mai exista locuri decente, cu bun gust. Si daca totusi o sa aleg un ball room, sper ca Divinitatea sa ma indrume sper cel mai putin sclipicios si artificial.


  • Lumanarile si aranjamentele florale. Din curiozitate am dat un search pe google.  Vai de capul meu, ce preturi!! Zici ca iti pun si praf de stele in ele. Poate iti pun si nu am vazut eu in descriere. Aici lucrurile pentru mine sunt clare - totul trebuie sa se incadreze intr-un buget decent.


  • Muzica. Fara formatie, lautari, etc. Un DJ bun care sa-mi fac un playlist asa cum vreau eu.


  • Biserica. Si aici am o problema. Eu si biserica nu prea suntem compatibile dar sunt dispusa sa fac un compromis de dragul traditiei si al familiei.


  • Fara obiceiuri, traditii si mai stiu eu ce chestii din astea. Cuvantul care defineste nunta mea este -SIMPLU.

  • Rochia de mireasa. Si ea tot simpla, comoda si al carei pret sa nu ma faca sa ma gandesc de 2 ori daca o vreau sa nu.


  • Nu am sa ma stresez pentru fiecare detaliu si invitat. E nunta mea si vreau sa ma simt bine, sa  „have the best time of my life”.


Stiu de pe acum ca vom avea parte de tot felul de discutii, carcoteli, nemultumuri, etc. Dar cine sunt eu sa multumesc pe toata lumea ? In plus, e nunta mea! Deci am dreptul sa fac lucrurile asa cum consider eu si daca cineva are o problema cu asta e liber sa nu ne onoreze cu prezenta. 
Atat de simplu !


2 comments:

  1. Haha, sincer mi-a plăcut mult secvența cu biserica! Și eu sunt la fel la fel și prietenul meu, dar noi am hotărât că atunci când va veni vremea, nu vom merge la biserică, vom face ceva frumos și simplu, alături de familie și prieteni apropiați. Întâi îmi voi arunca eu buchetul, apoi el, o găină (sau altceva, încă nu suntem siguri) de care să fie legat un prezervativ cu prestație gratuită. Ne gândisem că va fi foarte amuzant și nemaivăzut. O săptămână frumoasă îți doresc!

    ReplyDelete
  2. Buna, Camelia!Eu consider ca fiecare e liber sa isi organizeze nunta asa cum doreste, fara sa tina cont de dorintele si asteptarile celor din jur. E nunta ta si asta e tot ce conteaza. Sunt amintirile tale si momentele tale speciale. Pentru ceilati este doar un alt eveniment la care au fost si cam atat. Dupa ce am fost acum cateva saptamani la o cununie ma gandesc serios cum sa evit etapa cu biserica- pupatul de icoane, cruci si maini de nasi nu prea ma tenteaza dar vom vedeam. O saptamana minunata si tie!

    ReplyDelete