Header Ads

Daca ai putea sa dai timpul inapoi cu 10-15 ani, ce ai schimba?

Stiu ca in prima faza o sa spui ca nu ai schimba nimic, ca experientele de atunci ti-au fost lectii de viata, etc., dar acum serios vorbind, lasand toate acestea la o parte, ce ai schimba?
Sa nu-mi spui ca nu ai schimba nimic ca nu te cred!

Foarte adevarat ca toate intamplarile din trecut au contribuit la ceea ce suntem in prezent dar eu cred ca sunt unele lucruri pe care, daca am da timpul inapoi, si le-am schimba ar putea sa imbunatateasca varianta de acum.


Eu stiu sigur ca as vrea sa schimb  cateva lucruri, nu mari dar suficient de importante pentru increderea mea in mine.
Acestea sunt:

  • nu as mai lasa pe nimeni sa-mi spuna ce sa fac sau ca nu sunt in stare de ceva
  • as invata mai bine
  • as merge la mai multe cursuri
  • as face sport, mult sport
  • as citi mai mult decat am facut-o
  • mi-as alege cu grija prietenii
  • as spune "nu" mai des
  • as ridica mana la scoala mai des
  • as rade mai mult
  • as invata ca nu sunt mama si ca problemele ei nu sunt problemele mele
  • m-as respecta mai mult si mi-as alege iubiti care sa ma aprecieze
  • nu as mai lua viata atat de in serios
  • mi-as schimba atitidinea fata de  ceea ce mi se intampla in loc sa ma dau cu capul de pereti
  • mi-as asuma raspunderea pentru anumite actiuni si nu i-as mai lasa pe altii sa se ocupe in locul meu
  • as scrie mai mult
  • as  copilari mai mult
  • m-as bucura mai mult de momentele date si de oamenii dragi
  • mi-as spune mie ce om minunat sunt


2 comments:

  1. nu cu 15 ani, cu un an si ceva in urma, cat de curand doi-sa nu fi intrat niciodata in firma asta unde mi-am nenorocit sufletul, de departe cea mai neagra parte a vietii mele, ani din viata mea as da la schimb numai sa nu fi intrat niciodata acolo!

    ReplyDelete
  2. Imi pare rau sa aud asta. :( Eu mereu spun ca totul este o pexperienta care ne ajuta sa evoluam. Poti sa ne spui ce ti s-a intamplat in aceasta firma?

    ReplyDelete