Header Ads

Cine mai crede in iubire

Spune-mi ca suntem singurii dansatori din lume pentru care Universul canta iar eu am sa-ti spun ca voi fi pentru totdeauna muza neschimbata a idealurilor tale. Stiu ca sub haina asta gri se ascunde toata frumusetea lumii. Nu ai cum sa ma minti! Ochii tai nu au invatat niciodata sa ascunda adevarul in fata privirii mele.
Stiu ca tu esti jumatatea care ma intregeste si care la un moment dat a inceput sa se strecoare in sufletul meu ca sa ramana.


Cine mai cred in iubire si jumatati care se cauta in lumea asta nebuna? Eu! Eu cred in iubire. Cred ca inca mai exista sentimente care iti fac sufletul sa vibreze, care te fac pe tine ca om sa plutesti in euforia betiei de a fii indragostit.

Nu stiu daca imi plac mai mult sentimentele de la inceputul iubirii sau momentele cand incepem sa fim un intreg.
 Iubesc clipele in care timpul  nu exista, nici principiile ori standardele morale. Iubesc sa fiu cu totul a ta si tu al meu, departe de tot ce ne desparte.
Eu inca mai cred in iubire ca forma de supravietuire si ca singurul mod in care poti sa traiesti impacat cu propria ta fiinta.

Eu inca mai cred in iubire!


No comments