Header Ads

Despre nimic...


  Daca sunt cateva lucruri pe care le-am invatat pana acum, acestea sunt:
  • Nimic nu-i intamplator
  • Nimic nu e mai important decat linistea ta
Da, wow! Mare filosofie!! Pai cam este o mare filosofie si in acelasi timp o realitate de care ne  impiedicam la tot pasul dar refuzam sa recunoatem.
 Stim ca suntem cei mai mari maestrii ai privitului in alta parte.
Ca ma crizez de zici ca sunt nebuna, asta nu mai e o noutate pentru nimeni. Parca nu ma simt bine daca nu am puls 140 si dureri de cap. Dar..... azi  am iesit din tipar!


Am respirat, m-am detasat de lucruri, am analizat, am pus in balanta ca intr-un final sa-mi dau seama ca Absolut nimic nu-i intamplator in viata noastra. De la oamenii cu care ne inconjuram la principii, experiente, alegeri, totul e menit sa ne indrume catre o anumita directie.
Az printre o multime de lucruri, gandurile mi-au indreptat atentia spre acele aspecte care de ceva timp  imi fac noptile mai mult colorate decat albe.

Am spus stop si am analizat totul din postura omului care are de ales. Pentru ca oricat am vrea sa credem noi ca nu avem de ales, nu-i adevarat. Poate in situatii de viata si de moarte, dar si acolo sunt cateva aspecte discutabile.
In fine, am facut lista cu pro si contra, ca la final sa trag urmatoarele concluzii:
  • am de ales
  • pot mai mult de atat
  • o sa-mi fie mai bine
  • spune ce gandesti cu riscul a  incheia o colaborare sau o prietenie ( daca prietenul nu-ti da nici macar votul indoielii, atunci e clar ca nu ti-a fost niciodata prieten cu adevarat. Ce rost are sa stai langa oameni pentru care nu valorezi nimic?)
  • tu si nevoile tale sunteti pe primul plan
  • fa alegeri pentru tine si obiectivele tale
  • cand o usa se inchide, uita-te in alta parte, ai sa vezi alte usi si ferestre deschise
  • cand o prietenie se termina, multumeste si mergi mai departe
  • pretuieste-ti timpul si petrece-l cu oameni de la care ai ceva de invata, care te respecta si te accepta asa cum esti
  • ofera-le celor din jur prezumtia de nevinovatie si da-le dreptul de a se explica
  • nu pune etichete fara sa cunosti adevarul
Nimic nu-i mai important decat linistea ta! Repeta-ti asta pana cand o sa devina o rutina.
Daca ceva nu te lasa  sa dormi noapte si iti face stomacul sa se zvarcoleaasca de furie, anxietate, tristete, neputina inseamna ca e momentul sa-ti pui doua intrebari.

1. Merita sa trec prin toate astea pentru lucrul x?
2. Ce pot schimba pentru a-mi recapata linistea?

Uneori sau de cele mai multe ori o sa fi nevoit sa faci schimbari radicale, sa renunti la asa-zisi prieteni, la colaborari, proiecte in care ai investit nu doar timp si bani, ci si parte din sufletul tau. Dar nu-i nimic, mergi mai departe. Ceva mai bun te asteapta!

Daca o sa doara?  Da, o sa doara, poate chiar mai rau decat ai putea sa-ti imaginezi. Vestea buna e ca nu o sa tina la nesfarsit.

Detaseza-te de oamenii si lucrurile care te tin in loc. Daca nu iti mai gasesti locul acolo, pleaca!

Te sperie un nou inceput? Foarte bine, inseamna ca e directia in care trebuie sa mergi.

Esti in viata si asta conteaza cel mai mult
Indiferent de situatia in care te afli acum, oricat de multe probleme ai avea, o sa fie bine. Poate nu azi, nici maine, dar o sa fie bine in cele din urma.
Atata timp cat esti sanatos, totul are o solutie. 


No comments