Header Ads

Eram naiva, dar m-am vindecat

Ai perfecta dreptate ! Eram o naiva indragostita si atat de visatoare! Atunci, mai mult decat acum, credeam ca pot sa mut muntii din loc, ca pot sa zbor dincolo de nori daca imi intind bratele, ca pot sa fac orice imi propun.
Credeam ca nu exista oameni rai, prieteni care sa te minta, gesturi pe care sa nu le poti repara sau decizii pe care sa le regreti. Sa faci ce simti uneori este o mare greseala, am invatat asta mult mai tarziu..Sa-ti asculti inima inaintea ratiunii este o alta greseala, una cu ale carei consecinte trebuie apoi sa te impaci.

  Credeam cu ochii inchisi ca cei din jur imi vor  raspunde pe masura gesturilor mele. Credeam in atat de multe lucruri atunci, incat acum imi vine sa rad si sa plang in acelasi timp. Biata naiva de mine! Acum realizez cata nevoie aveam de cineva care sa ma salveze de altii, dar mai ales de mine!
Dintre toti oamenii din lume numai unul a indraznit sa ma opreasca si sa-mi spuna ce gandeste. El a fost singurul caruia nu i-a placut spectacolul  jalnic in care eu imi jucam propriul rol. El dintr-o sala intreaga nu m-a aplaudat, dimpotriva. Dar idealista din mine credea ca are puterea sa salveze oameni, sa-i schimbe, sa scoata la lumina tot ce-i mai buni din ei. Da, pentru ca atunci eram convinsa ca in fiecare om, oricat de decazut ar fi, exista undeva, ascuns, ceva bun pentru care merita ca eu sa lupt..
Dar nu, nu-i asa deloc!
 Unele aminitri nu ar trebui sa existe si daca exista e bine sa le ingropi adanc in trecut astfel incat sa uiti ca au existat vreodata, ca au facut  parte din tine. Nu sunt amintiri pe care sa le povestesti peste ani, de care sa razi sau la care sa te emotionezi, Sunt amintiri care ranesc, care te fac sa suferi si sa iti doresti sa fi fost altfel. Tu sa fi fost altfel, Tu sa fi fost cea de acum
 Nu traim din regrete si nu mergem inainte privind in urma, dar sunt lucruri pe care daca am dat timpul inapoi, le-am face altfel.



No comments