Header Ads

Come and goes-Greg Lashwell


Im place muzica buna.Stiu, pare un cliseu aceasta expresie si  foarte posibil sa fie asa. Dar asta nu e treaba mea acum,Si cu toate acestea, eu imi numesc muzica asa. Printre preferati se numara si Greg Lashwell. Pentru cei carora numele nu le spune nimic pot sa le dau un mic indiciu: Grey`s Anatomy.Multe dintre melodiile lui sunt pe coloana sonora a acestui serial.

De ce imi place muzica lui? Ei bine pentru ca fiecare sunet si vers reusesc sa-mi transmita ceva, imi dau o stare. De fiecare data alta: nostalgie,tristete, liniste . Asa cum spun artistii, omul asta simte muzica si o face din suflet.Vocea lui reuseste sa transforme cuvintele in  artificii sentimentale.
Imi place asta la un artist.

Azi sa invit sa va deconectati si sa plutiti  pe muzica lui.
Pe maine!!



No comments