Header Ads

(P) Cazare in Delta Dunarii 2017- Pensiune Aqua Villa


Daca inca nu te-ai hotarat unde doresti sa-ti petreci anul acesta vacanta de vara, am o  recomandare pentru tine! Stiu cat de greu este sa gasesti o locatie care sa se ridice la nivelul asteptarilor si, mai mult, sa-ti ofere vacanta la care visezi de atatea luni.



Pentru foarte multi dintre noi vacanta de vara inseamna, in  mod automat, mare.
Anul acesta, insa, pare sa fie anul vacantelor in Delta Dunarii. Atat oferta cat si cererile au crescut cu procente destul de mari fata de anul trecut. Cifrele arata ca tot mai multi romani vor sa se bucure de frumusetea acestui loc deosebit si sa imbine relaxarea cu distractia dar si cu experientele inedite.

Recunosc ca inca nu am avut placerea sa ajung in Delta dar asta nu ma impiedica sa navighez pe canalele internetului pentru a descoperi Delta si secretele ei ori de cate ori am ocazia, asa am descoperit Gura Portitei cu cativa ani in urma.

In mod surprinzator, la capitolul cazare Delta Dunarii sta foarte bine. Oferta este bogata si in functie de locatia in care vreti sa mergeti aveti la dispozitie numeroase pensiuni. Site-urile turistice dau o mana de ajutor in acest semn. Prin intermediul lor am ajuns si aici- pensiune Delta Dunarii Aqua Villa.


Se spune ca o imagine face cat 100 de cuvinte sau chiar mai mult. Ei bine, in cazul acestei pensiuni imaginile sunt cel mai bun promoter pe care putea sa-l aibe.

Prima imagine de pe pagina pensiunii m-a atras instant si mi-a trezit interesul. Bineinteles, ca nu am ratat ocazia sa arunc si un ochi critic asupra modului de prezentare al site-ului, asezare meniuri, fonturi, etc.( defect profesional) si chiar sa le fac cateva sugestii in gand.

Am mers mai departe in expeditia mea neasteptata si am ajuns pe galerie foto Aqua Villa. Aici am descoperit cam tot ce voiam sa stiu despre aceasta pensiune si fara indoiala este genul meu de locatie pentru vacanta.






Imaginile au reusit foarte bine sa surprinda esenta acestui loc si punctele sale forte. M-am transpus fara sa vreau in fiecare dintre acele  imagini, incepand de la piscina pana la calatoriile cu barca. Minunat!
Daca v-am facut curiosi, aveti pe site si o serie de pachete de vara la preturi foarte avantajoase, zic eu.

Pe mine Aqua Vila m-a cucerit si intra, fara indoiala,  pe lista de „to go soon”.

Ati fost aici? Va astept parerile si impresiile mai jos!


No comments