Header Ads

Cum am stat mai mult la receptie decat in cabinetul medicului

Am fost azi la medic, iar teste, iar cateva zile de asteptare, vechea poveste.
Nu despre asta vreau sa va povestesc ci despre cum e sa stai mai mult la receptie decat in cabinetul medicului.



La sosire a fost bine, 5 persoane in fata mea, 2 fete care incercau ceva dar era clar ca nu prea le iesea. M-am obisnuit cu sistemul din aceasta clinica - unic si cu nevoi speciale.

Ajung si la mine, spun la ce ora am programarea, numele medicului si hop numele meu, aici e mereu o problema.

Spun mai mult pe silabe mi-ha-e-la ne-tu-le-scu si pun acent pe E ca aici le da mereu cu radical. 
Normal ca m-a caut cu I. ii spun inca o data Netulescu cu E si ia uite cum apar eu in sistem!

Ma duc in cabinet, ma dezbrac, ma imbrac, stau de vorba si cu medicul, etc. Toate acestea cam in vreo 6 minute maximum.

Ajung la receptie. Spun ca am fost la dna doctor X, in ideea sa platesc.

O luam de la capat cu numele. Cu "e" nu cu 'i" si tanara cu un etuziasm de zici ca avea target pentru asta imi spune ca pot sa merg la medic.
Aaaaa,pardon?!! Pai de acolo vin!
Ii raspun politicos ca i-am spus ca am fost la dna doctor.
-Si acum vreti sa platiti? ma intreaba ea.
-Pai da. ii raspun eu un pic nedumerita.

Butoneaza ea ceva pret de vreo 30 de secunde. Si ma intreaba de foaia de la Allianz. Ii spun ca nu mai am asigurarea aceea si ca platesc direct. Din februarie aceiasi poveste cu aceasta asigurarea.
Dar na, problema e ca eu la ei in sistem sunt inca activa cu asigurarea de la Alianz si ea nu prea stia cum sa imi scoata foile ocolind asigurarea cu pricina.
Sare in ajutor si colega care parea mai sigura pe situatie. Dar nu, era doar o impresie! si se apuca amandoua sa dezlege misterele aplicatiei si cum sa ma scoata pe mine de acolo.

Le explic ca am mai avut si alta data aceiasi problema. si sunt luata la interogatoriu: Sunteti sigura ca nu mai aveti asigurarea? Da` de ce nu o mai aveti? Da` de unde o aveti?
Serios?Ce legatura are? Nu o mai am ! eram de-a dreptul socata.
Cu toate acestea ii explic ca era o asigurarea oferita de firma pentru care lucram, nu mai lucrez acolo, prin urmare nu mai am nici asigurarea.

Si astept, astept, coada in spatele meu. Da Domnul sa o nimereasca si cand credeam ca am scapat apare alt problema.
-Ati facut si analize? ma intreaba prietena mea de acum.
-Am facut numai analize. raspund eu
Imi spune un pic deranjata de afirmatia mea ca am si consult la plata.

Ii explic ca am facut numai recolatare de probe si nimic altceva dar pare sa nu creada. Colega se baga si ea in discutie. Pana la urma ii spun sa sune medicul.

Pune mana pe telefon, ii spune medicului cine sunt si care-i situatia , ca eu contest ca am facut examinare. Ramane cateva secunde in telefon, deduc ca medicul in spune ca am facut, apoi ea ii repeta ce am afirmat eu ca in cele din urma sa ajungem doar la recolatarea de probe.

De unde toata problema? Tot de la Allianz, ati ghici!
Vazand ca sunt prin asigurare, medicul a trecut si un consult mic de 130 ron ca plateste asigurarea chiar daca acel serviciu nu a fost efectuat!

Inchide prietena mea telefonul, o intreb cum e? Imi raspunde cu jumatate de gura ca nu am facut consultul si ca dna doctor l-a trecut ca eram pe Allianz.

Jenata imi da la plata doar analizele si incearca sa treaca repede peste momentul penibil, cand apare iar colega, sfidandu-ma cu privirea:
-Ce a zis dna doctor?
-Fara examinare. O sterg eu din sistem sau trebuie sa stearga dna doctor? zice Lavinia, parca.
- De ce? Cum sa stergi daca acolo a pus examinare?
- Mi-a spus sa nu pun la plata examinarea.
-Pai de ce, daca e bifata acolo?

Prietena mea tot mai jenata ii raspunde printre dinti ca dna doctor a crezut ca sunt pe Allianz si d`asta a trecut si consultatia.
Si uite asa ne-a luat cam vreo 10-12 minute sa ne lamurim cu numele, asigurarea, analizele si examinarea.
Acum ma intreb de cate ori am platit eu, de fapt asigurarea mea, servicii de care nu am beneficiat, avand in vedere ca merg la medic de cel putin 2 ori pe luna( in ultimii 2 ani) si de fiecare data pentru recoltare analize. :(
Pot sa trec peste acest aspect numai datorita faptului ca medicul e foarte fain si de cand  o cunosc s-a purtat impecabil cu mine.



No comments