Header Ads

Iti doresti o pereche de incaltari confortabile pentru vara? Alege produsele OldCom

Pregatite pentru sezonul cald? Oficial s-a dat startul pentru tinutele de vara. Cand vine vorba de incaltari, primul cuvant care imi vine in minte este „comod”. De aceea m-am gandit ca nu strica sa va fac o recomandare.


Nu obisnuiesc sa comand haine si incaltaminte online dar uneori se intampla, pur si simplu, sa nu ma pot abtine.

Anul trecut in vara, cum scrollam eu pe facebook am dat nas in nas cu pagina OldCom Romania. Prima impresie conteaza ! Si la ei impresia a fost foarte buna.
Am rasfoit pagina lor de facebook, mi-a placut ce am vazut, apoi am trecut pe site. Si aici am intalnit prima problema: o multime de produse foarte faine! M-am hotarat greu si pentru prima comanda am ales o pereche de espadrile galbene-vezi aici.
Comanda a  venit repede, inca un plus pentru ei.
 Ma temeam ca nu o sa-mi vina dar asa cum scriu si ei pe site( alt plus) am comandat masura pe care o port de obicei si a fost totul foarte bine.
Comozi, usori si de purtat tot timpul. Am facut o alegere buna de care am sa ma bucur si anul acesta.
Prin urmare, daca esti adepta stilului lejer, preferi hainele si incaltamintea de buna calitate si foarte comoda, e cazul sa arunci o privire pe site-ul lor.

sursa foto: www.oldcom.ro


No comments