Header Ads

Easy like sunday morning. 5 obiceiuri de sambata dimineata


Diminetile de sambata sunt preferatele mele de cand ma stiu. Cand eram mica asteptam cu nerabdare sa vina sambata si motivul este unul cu totul special. Era dimineata in care coloram in cartea mea rosie cu elefanti pe coperta. Da, aveam o carte de colorat, ciudat de mare pe care o coloram impreuna cu sora mea. Probabil ca aveam si alte carti de colorat de care nu imi amintesc, dar aceea era cu totul speciala si coloram in ea numai sambata. Era un fel de ritual pe care il asteptam cu entuziasm in fiecare saptamana.
Sambata dimineata este momentul meu de detasare de saptamana care tocmai a trecut. 
Indiferent de vremea de afara si de planurile pe care le am pentru aceasta zi, imi place sa ma trezesc devreme, 7.30 pare sa fie ora mea.

5  obiceiuri de sambata dimineata care ma fac fericita.

1.Micul dejun- must have. De cativa an, masa de dimineata a devenit o obisnuinta peste care nu sar niciodata. Prefer sa consum alimente usoare dar care imi ofera boost-ul de energie de care organismul meu are nevoie. Nu sunt pretentioasa la acest capitol si de cele mai multe ori sunt foarte multumita cu un mic dejun compus din lactate, cereala, oua si fructe.

2.Cafeaua Neagra- my love. Nu pot sa functionez fara cafea iar cei care ma cunosc stiu ca acesta este cel mai mare viciu al meu. Jumatate de cana de cafea simpla, fara zahar este tot ce am nevoie sa ma activez. Sunt dimineti cin care prefersa ma rasfat cu o cafea chic, asa cum imi place mie sa-i spun. Asta inseamna cafea, 1 lingurita de zahar brun sau miere si un varf de lingurita de scortisoara .Neaparat, cafeaua trebuie sa fie prospat facuta si bauta din cana mea galbena si ciobita, pe care o am de mai bine de 15 ani( fixuri de femeie, ce sa-i faci?). 

3.Revista presei online si facebook. Sunt numeroase site-uri si bloguri pe care le citesc cu regularitate iar sambata dimineata imi place sa le rasfoiesc in liniste si sa ma pun la punct cu noutatile. Facebook-ul este nelipsit din viata mea si intodeauna imi petrec cel putin 30 de minute scrolland prin newsfeed.

4. Incep ziua cu o cartea. Ce poate fi mai bun  decat o carte captivanta? Amestecul de carte tipartita si cafea, pentru mine este intodeauna formula castigatoare pentru o zi perfecta. Indiferent de carte sau de subiectul acesteia, ma simt minunat sa ma asez in locul meu de pe canapea si sa ma pierd printre cuvinte.

5.Plimbarile pe strazi  si cumparaturile in piata. Ei bine, acestea doua sunt preferatele mele mai ales in sezonul cald. Nimic nu ma binedispune mai mult decat o plimbare pe strazi sau in parc in  lumina calda a diminetii. Cumparaturile in piata, nu in supermarket, imi plac pentru ca imi dau o anumita energie, Toata acea aglomeratie de oameni, multitudinea de mirosuri si culori ma  conecteaza  la o  viata reala, autentica in care perfectiunea nu si are locul. Este locul in care poti sa observi cel mai bine cum sunt oamenii  cu adevarat, fara filtre si fara masti, ca sa nu mai vorbesc de produse. Da, sunt genul acela de om care prefera sa cumpere ceva pentru ca are gust, nu pentru ca arata atragator.

Voi cum stati cu obiceiurile de weekend? Astept comentariile voastre mai jos. ;)


No comments