Header Ads

Superganduri: Bine ai venit primavara- elixir pentru viata!!


Verde, din ce in ce mai mult verde, pomi ce ademenesc cu florile lor aproape dezgolite de inhibitii si te lasa sa iti infrupti simturile din bogatia lor, si sentimentul ca incepi iar sa traiesti.
 Lenes, anemic, nostalgic, te eliberezi de inbratisarea iernii si incepi sa faci primii pasi spre un nou inceput. Bine ai venit, primavara, elixir pentru viata!!


Ma  umpli de fericire si imi rascolesti sufletul cu mirosurile tale! Ma porti in trecut, in primaveri pe, poate nu asa frumoase ca tine, le-am iubit cu toata fiinta si mi-am dorit sa le pastrez pentru totdeauna cu mine, sau in primaveri inca netrecute, care trezesc in mine dorinta sa zbor deasupra lumii asemeni pasarilor care vin si pleaca fara regrete.
In fiecare primavara este asa. ne amintim de celelalte, sau incercam macar sa reconstruim farame din ceea ce au fost. Dar tu azi, imi par cea mai frumoasa dintre toate!!!
Cu vantul in plete si soarele pierdut printre noi, azi te simt altfel. Ma  pierd si eu in frumusetea ta si simt cum imi bate viata in piept din ce in ce mai puternic de parca as fi la galop.
Incet si timid, pas cu pas, ma imbat cu frumusetea ta molipsitoare!
Flamanda de viata ma hranesc cu frunzele tale si iti sorb roua de pe petale cu nesat.
Primavara, tu esti elixir pentru viata, stiai?

No comments