Header Ads

Gandesti ca o femei de 40 de ani! Ce a vrut sa spuna autorul?


Lunea nu e o zi buna! De fapt , nu ziua e problema ci omul care vorbeste despre ea. Pot sa numar pe degete acele zile in care am spus altceva despre aceasta zi, dar sa trecem peste, ca nu asta era dilema!:)
Dilema zilei. Cand vine vorba de varsta, im asum cu mandrie cei 31 de ani. Azi e prima data cand am spus-o cu voce tare unui strain( aproape). Daca omul m-a intrebat, eu i-am raspun, ca doar nu era sa fac pe mimoza si sa-i arunc vechiul cliseu in fata!! Sa fim seriosi, nu e genul meu!!
Am 31! am spus eu si parca m-au trecut  o mie de fiori reci pe sira spinarii. In cap, gandurile se jucau ping-pong cu anii mei.
Hmm ,ce ciudat, am ajuns la 31, si nu ma simt ca la 31!!Dar cum trebuie sa ma simt la varsta asta, cum trebuie sa arat, ce trebuie sa fac? Oare exista un manual pentru femeile ajunse aici? Simteam cum incet, incet  inima incepea sa bata mai tare. Am realizat ca nu stiu nimic despre femeile trecute de 30 de ani ori despre varsta in sine. Era pentru prima data cand simtea ceva si nu stiam ce simt. Ca si cum cineva ma treziste in cel mai brutal mod posibil.
31!!? E mult, e putin pentru o femeie? Cum e?!
Poate am gresit ca am deschis gura fara sa gandesc! Lucru atat de "neobisnuit" pentru mine!!:D) Intamplator sau nu, la mine gandurile nu se sincronizeaza niciodata cu gura. E un proces cam ciudat aici. Nu, nu se numeste spontaneitate.Defect ,calitate, cine mai stie!?
Si uite-ma, in fata omului care imi arunca expresia de barbat surprins de parca eram in filmele alb-negru cu Clark Gable. Eu, bulversata de reactia lui, astept stanjenita sa vad ce urmeaza.
Normal ca ma asteptam sa ma loveasca cu sinceritatea in fata si sa-mi spuna ca nu arat de 31 ci de X. Toate femeile se tem sa le spui ca arata mai in varsta decat sunt in realitate dar spera sa primeasca raspunsul cu mai putini ani.TOATE, fara exceptie!Probabil e ceva in ADN-ul nostru care se activeaza cand vine vorba de varsta.
Ziua mea devenea din ce in ce mai buna!!
Serios, ai 31?Arati de 27-28 dar gandesti ca o femeie de 40, mi-a raspuns el senin ca si cum vorbeam de vremea de afara.
 Ce?Cum?!! Am inteles partea cu arat de 27-28, pana aici e bine, raspun corect spre satisfacator,dar continuarea? Ce  vrea sa insemne "gandesti ca o femeie de 40"? E bine sau rau? M-am simtit ca la un test la care am picat, iar profesorul mi-a dar vestea zambind ca si cum as fi luat zece.
Normal ca nu l-am intrebat ce-a vrut sa spuna cu asta!! Am si eu orgoliul meu de femeie! Si de aici o intreaga serie de scenarii in care eu, femeia de 31 de ani incerc sa dezleg misterul modului in care gandeste o femeie de 40 de ani.
In viziunea mea ,femeia de 40 de ani este frumoasa, matura,sigura pe ea, sensibila si puternica, daca situatia o cere, inteligenta si mereu cu raspunsurile corecte in buzunar.
Concluzia. Dupa cateva ore de la discutie, eu am ramas setata pe aceeasi intrebare: Ce-a vrut, domnule, sa spuna autorul?






No comments