Header Ads

Spre o noua destinatie..

Probabil ca vi s-a intamplat si voua sa va dorit ceva atat de mult incat atunci cand a sosit momentul cu pricina, pulsul a crescut brusc si capul a inceput sa se invarta de nebun. Panica dinainte de momentul mult visat te face sa te simti viu!!!Cumva, parca te trezeste din amorteala in care te-ai obisnuit.
Nu e usor sa renunt la zona de confort si la tot ceea ce dupa o perioada ti se parte ca face parte din rutina de zi cu zi si sa incepi o viata noua.

Ei bine, sunt momente in care trebuie sa renunti la ceva pentru a primi altceva. Trebuie sa faci curat in jurul  tau, sa renunti la ceea ce nu mai ai nevoie si sa faci loc pentru altceva!!
 Pe mine ma ingrozesc inceputuri si imi dau goluri in stomac!! Dar in acelasi timp imi place stare pe care o am cand descopar un loc nou, oameni noi si activitati care ma scot din  patratelul meu si ma provoaca sa-mi depasesc limitele.

Imi place sa spun ca regretele nu isi au locul in viata mea si ca fiecare intamplare contribuie la ceea ce sunt eu cu adevarat. Nimic nu e fara rost sau pierdere de timp!!!  Poate ca pare asa dar in definitiv totul tine de perspectiva din care privesti lucrurile. Poate ca in cele mai multe cazuri asumarea faptelor sau situatilor este lectia pe care trebuie sa o invatam.
:Tot raul spre bine", "Un sut in fund, un pas inainte". suna cunoscut? Da?! Eu le numesc expresii de incurajare. Nu stiu daca ajuta dar mie imi plac. Ma fac sa ma simt mai putin tematoare ca urmeaza sa fac un pas spre o directie noua.
Am emotii, goluri in stomac si cateva stoluri de fluturi dar stiu ca pentru a-ti indeplini visele trebuie sa mergi in directia lor!!
Voi cum stati cu provocarile?!!



No comments