Header Ads

Experienta mea cu crema de zi Q10 + Ceai Verde de la Cosmetic Plant

FRUMUSETEA  ESTE UN DAR pe care incepi sa-l apreciezi cu adevarat in clipa in care iti dai seama ca la un moment dat timpul se transforma din prieten in adversar. Un adversar experimentat pe care va trebui sa-l cuceresti recurgand la cele mai ingenioase solutii. Pentru a recastiga timpul de partea noastra,  natura ne-a pus la indemana si mijloacele prin care misiunea noastra sa fie una de succes: produsele de ingrijire si intretinere. 


REGULA CELOR PATRU sau Mens sana in corpore sano. Sa fii femeie nu e simplu iar numeroasele functii full time pe care trebuie sa le indeplinim ne obliga intr-o oarecare masura sa impunem si reguli. Dincolo de iubite, mame, fiice, prietene etc. suntem femei si avem nevoie sa nu uitam nici o clipa acest lucru, oricat de ocupate am fi .
De aceea : 
Sportul nu trebuie sa lipseasca din viata noastra. Beneficiile unui sport practicat cu regularitate sunt incontestabile. Asta fizic cat si psihic, sportul  reprezinta unul dintre elementele esentiale pentru o viata sanatoasa - arati bine, te simti bine iar acest lucru nu tine cont de varsta!

Dieta echilibrata care sa contina toate acele substante nutritive necesare unei bune functionari a organismului. O alimentatie corespunzatoare te va ajuta sa  faci fata mai usor tuturor activitatilor de peste zi. 

Odihna. Este un alt element cheie in toata aceasta ecuatie a unui corp sanatos. De aceea asigurati-va ca oferti organismului timpul necesar pentru a se reface. Incercati sa aveti un program de somn bine stabilit, desfasurati activitati care va fac placere si petreceti cat mai mult timp in natura. ;)

Produsele de ingrijire sunt un" must have" necesar si chiar obligatoriu daca ne pasa de corpul nostru. Contrar parerilor rautacioase, produsele de ingrijire( atat pentru femei cat si  pentru barbati) nu sunt un moft, dimpotriva,  avand in vedere ca traim intr-un mediu care este din ce in ce mai poluat utilizarea poduselor de ingrijire si intretinere tine de atentia si respectul pe care il acordam propriului corp.

Am facut aceasta introduce pentru ca am impresia ca uneori uitam de primele 3 reguli si ne asteptam ca produsele de ingrjire sa faca minuni pentru tenul nostru si nu numai. Din pacate eu nu am descoperit pana acum produse care sa contina si praf de magie. Bineinteles ca  de-a lungul timpului am avut ocazia sa foloses/testez produse care mi-au lasat o impresie foarte buna. 

Acesta este si cazul cremei primite de la Cosmetic Plant: Crema antirid de zi Q10 + ceai verde si complex mineral energizant. Inainte de a va povesti despre experienta mea cu acest produs trebuie sa va marturiesc ca brandul Cosmetic Plant este o descoperire recenta.

Pentru acest lucru trebuie sa-i multumesc lui Carmen Bruma.  Asa cum am spus de multe ori cred ca industria cosmetica din Romania are un potential incredibil si sper ca la un moment dat producatorii romani sa fie din ce in ce mai multi.
Sa revenim la Crema antirid de zi Q10 + ceai verde si complex mineral energizant!
Asa cum am descoperit pe site-ul Cosmetic Plant, crema face parte din  gama Q10 + Ceai Verde care mai contine si crema de noapte antirid, crema contur de ochi, lapte demachiant, lotiune tonica, crema de maini si lapte de corp . Aceasta gama se adreseaza femeilor cu varsta cuprinsa intre 30 si 55+ ani. 
Produsele din Gama Q10 + Ceai Verde sunt concepute pentru a ajuta tenul sa-si pastreze fermitatea, elasticitatea, hidratarea  si in acelasi timp combat ridurile si previn aparitia acestora. 
Crema de  zi antirid contine complexul mineral energizant(Ca, Mg, Cu, Zn), Coenzima Q10, uleiuri vegetale naturale(din samburi de struguri si germeni de grau), extract de ceai verde si vitaminele A si E. 
sursa foto
Ce mi-a placut la aceasta crema?

Parfumul a fost primul meu contact cu aceasta crema si mi-a placut foarte mult. Este unul fresh,  delicat si totodata atragator. Mi-a trezit curiozitatea de a descoperi ce se ascunde in spatele acestui miros. In plus persista foarte mult dupa aplicare si iti lasa o senzatie placuta.

Textura este una concentrata si lejera. Mi-a placut pentru ca nu a trebuit sa folosesc o cantitate prea mare de produs pentru a acoperi intreaga fata, dimpotriva. Acesta din punctul meu de vedere este un mare plus pentru orice crema. Intra foarte repede in piele iar senzatia de catifelare dureaza foarte mult. 

La capitolul  hidratare ii mai dau un punct. Eu am tenul uscat iar aceasta crema a reusit sa treaca cu usurinta aceasta proba a  testarii. 
As mai adauga la acest punct ca imi place foarte mult packaging design-ul acestei game. Reuseste sa surprinda forte bine esenta produselor si sa transmita clar mesajul din interiorul produselor: fresh, optimist, energizant. Good job!!!

Ce nu mi-a placut la aceasta crema?
Aici nu am nici un comentariu.Nu am gasit elemente care sa nu-mi placa

In urma testarii acestui produs pot sa spun ca :

1. Brandul Cosmetic Plant mi-a lasat o prima impresie foarte buna si cu siguranta voi incerca si alte produse. 
2. Recomand crema antirid de zi Q10 + ceai verde
3. Pretul produselor Cosmetic Plant este mai mult decat accesibil( crema testata de mine costa 18 ron-50 ml)
4. A fost una dintre cele mai placute testari de produs pe care le-am facut pana acum

Daca folosesti produsele Cosmetic Plant nu ezista sa ne spui parerea.

No comments