Header Ads

Cum sa-ti faci propria bratara wrap din pietre semipretioase


Bratarile Wrap reprezinta de ceva timp o provocare pentru care am tot asteptat momentul potrivit. Cu o poveste exotica, originare din Asia, bratarile wrap sunt de-a dreptul spectaculoase atat datorita multitudinii de modele cat si materialelor folosite. Contrar aparentelor aceste bratari se confectioneaza destul de usor( important e sa ai bunavointa si putina rabdare)  iar modelul si complexitatea acestuia depind doar de imaginatia creatorului. In general pentru astfel de bratari se folosesc snururi din piele de diverse dimensiuni, margele, pietre semipretioase si nu numai.

Plecand de la modelele traditionale realizate doar din ata, margele si pietre,  designerii de bijuterii au reinterpretat aceste bratari si le-au transformat in accesorii de lux, adevarate opere statement care vorbesc despre posesorul lor. Astfel au fost create bratarile cu diamante, rubine, safire etc.  a caror valoare de multe ori reuseste sa socheze.  
Trecand peste acest aspect, bratarile wrap sunt in primul rand un accesoriu fashion, accesibil din punct de vedere financiar si adaptabil oricarei tinute si situatii. Bratarile wrap nu tin cont de varsta si de foarte multe ori acestea reprezinta mijlocul prin care generatii diferite reusesc sa  gaseasca un punct de intalnire.  De asemenea, acestea pot fi  accesoriul perfect atat pentru o tinuta sport cat si pentru una eleganta. Foarte interesant de observat cum aceiasi bratara poate schimba o intreaga tinuta. Si aici imi permit sa vorbesc din propriile experiente.
 Simple, formate doar dintr-un rand, trei randuri sau cinci, bratarile wrap ,asa cum ne spune si numele se infasoara in jurul incheieturii mainii si se inchid folosind un nasturel. Acestea se confectioneaza doar manual iar in functie de modelul ales si de dimensiuni, bratara poate fi realizata de catre o persoana experimentata in doar 3 ore.
Asa cum era de asteptat si in tara noastra bratarile wrap sunt foarte apreciate si in ciuda faptului ca sunt prezente de ceva timp pe piata continua sa placa si sa constituie accesorii cool.
Cei care ma cunosc cat de cat,  stiu ca sunt dependenta de bijuterii dar mai ales de bratari.  Probabil ca fiecare dintre noi se identifica la un moment dat cu un anumit tip de accesoriu.  De-a lungul timpului am invata ca bratarile pe care le port nu sunt simple accesorii, dimpotriva,  fiecare reprezinta ceva, imi aminteste de cineva sau de ceva, imi transmite o emotie sau o stare.
Ma incanta bratarile handmade si nu ratez niciodata ocazia sa imi inmultesc colectia. De la bratari din argint, simple sau cu pietre la bratari impletite din piele toate isi au locul lor bine stabilit pe una din mainile mele. Recunosc ca imi place sa-mi fac singura bratarile de aceea atunci cand am putin timp liber ma rasfat cu un proiect nou.

Desi am cateva bratari wrap foarte frumoase cumparate de la creatori bine cunoscuti, nu am putut rezista tentatiei de a incerca  sa confectionez si eu o astfel de bratara.  Pentru acest proiect am apelat la cateva tutoriale, dupa care am ales un model si am cautat materialele necesare pe gemsale.ro . Am comandat snur, ata, pietre semipretioase si margele online iar livrarea s-a facut in 24 de ore.
Din pacate bratara mea inca asteapta sa fie lucrata dar va asigur ca la un moment dat o sa iasa o bratara minunata. Mai jos aveti unul din numeroasele tutoriale pe care le-am  urmarit pentru a gasi un model pentru incepatori. Sper sa va placa si voua si sa-l incercati.


Mult succes si spor la treaba ;) 
Astept imagini cu bratarile realizate!!!

1 comment:

  1. Le faci sa para atat de usor de facut. In realitate, pentru mine a fost mult mai greu sa urmaresc pasii. Oricum, pana la final, mi-a iesit! Multumesc pentru ghid!

    ReplyDelete