Header Ads

Carti Carmen Bruma si antrenament pentru acasa

In urma cu ceva ani, cred ca vreo 6, cumparam prima carte semnata Carmen Bruma: Slim. Cum am dat jos 30 de kilograme si nu le-am mai pus inapoi. In acel moment a fost mai mult curiozitate dar si speranta ca poate in aceasta carte voi descoperi secretul pentru o dieta care sa ma scape de  ceva kilograme in plus.
 Dupa zeci de diete testate si abandonate eram dispusa sa incerc si varianta Carmen Bruma.


Contrat dorintei mele am descoperit cu surprindere ca nu este o carte scrisa de dragul marketingului care sa contina o dieta in 10 pasi, dimpotriva este o carte a bunului simt, a informatiilor corecte si a unui stil de viata sanatos.

In acel moment am realizat cateva lucruri importante despre mine ca om, despre stilul meu de viata, despre modul in care am grija de organismul meu, aici ma refer la alimentatie si sport.

Undeva a ramas bine intiparit ceea ce am citit in aceasta carte iar treptat am inceput sa fac schimbari. Dupa ce am terminat cartea am trecut la practicarea  exercitiilor pe care Carmen Bruma le prezinta intr-unul dintre capitole.

Pentru  cineva care nu obisnuieste sa fac exercitii a fost o schimbare, una chiar dureroasa :)  Treptat m-am obisnuit si am continuat sa practic constant o parte dintre aceste exercitii iar acest lucru se intampla chiar si acum.

Si pentru ca uneori este bine sa reimprospatezi informatiile mi-am propus sa recitesc aceasta carte.

Daca aveti pareri despre aceasta carte sau despre celelate carti scrise de Carmen Bruma va astept comentariile. Sunt curioasa cum este  3S - Sanatoasa, Supla, Satula (Carte + DVD) iar o parere mi-ar fi de mare folos.



No comments