Header Ads

Noua colectie Metaphora - o lansare inedita la Teatru Mignon

In calitate de femeie pasionata de lucruri frumoase si inedite nu puteam rata ocazia sa va povestesc despre lansarea celei mai recente colectii Metaphora.

Metaphora este una dintre pasiunile mele secrete. Cand vreau sa evadez sau, pur si simplu, sa ma inconjor chiar si pentru  cateva minute de  vise frumoase si ganduri care sa ma duca departe in locuri pe care inca nu le-am vazut aleg metaphorabijoux.ro.

Suna a promovare ce spun si in principiu nu asta este intentia mea dar merita sa fac si asta. Bijuteriile Metaphora sunt asa cum arata: niste accesorii superbe. O data intrata pe site e complicat sa mai iesi iar ceea ce e si mai complicat este ce sa alegi!!Te simti ca un copil intr-un magazin de jucarii si oricat ai vrea sa fi un adult rational si responsabil este foarte greu.

Stiu cateva persoane care m-au "urat" cand le-am povestit despre bijuteriile de pe acest site. :D
bratara cu motive afgane

Piese unicat, lucrate din materiale deosebite de catre mestesugari desavarsiti din India, Turcia ,Indonezia ,Thailanda, Afganistan si nu numai se reunesc intr-un magazin online.

De la cercei simpli si eleganti la bratari, coliere, pandantive si brose, navighezi printre ele admirand fiecare detaliu si in minte ti se deruleaza filmul momentelor in care ai putea sa porti aceste bijuterii.

Primul  meu contact cu Metaphora a fost in urma cu ceva timp cand eram in cautarea unui inel special, unic care sa ma defineasca si care sa devina parte din identitatea mea. Nu l-am gasit pe "Pretios"-asa il alint eu dar am gasit cateva inele care sa mi se potriveasca perfect.
foto; www.metaphorabijoux.ro
Accesez destul de des pagina magazinului si de fiecare data citesc si sectiunea :Despre noi".O descrierea frumoasa si expresiva care iti spune in cateva fraze o poveste cu linii nomade. "Metaphora este o călătorie permanentă în căutarea bijuteriilor etnice autentice. Pentru a ajunge la ele, călătoria noastră este una concretă, fiecare bijuterie Metaphora fiind iniÈ›ial descoperită, apoi admirată, studiată È™i, în final, cumpărată de noi, de regulă chiar din oraÈ™ul sau satul în care a fost creată. Și de acolo, din cufărul unui negustor, din atelierul unui bijutier sau, câteodată, de la gâtul unei localnice dintr-o È›ară cu nume exotic, aducem bijuteriile până aici, în România. Mergem la sursă de fiecare dată, precum Mohamed la munte, iar când muntele este inaccesibil, cum ar fi Afganistanul, ne întâlnim undeva pe drum, la târguri de bijuterii din capitalele europene............" continuarea aici

Maine in cadrul Teatrului Mignon va avea loc lansarea celei mai noi colectii Metaphora. Evenimentul se va desfasura intre orele 12.00-20.00. Printre vedetele colectiei se numara bijuteriile indiene antique unicat si cele nepaleze cu pietre semipretioase. 

Acest eveniment reprezinta o prezentare a colectiei inainte de a fi lansata  in mediu online. Astfel, maine vom avea ocazia sa admiram si sa achizitionam noile bijuterii Metaphora. Si totodata sa mai taiem cateva cadouri de pe lista lui Mos Craciun.  




No comments