Header Ads

Ana Moura-Concert fado de Craciun

Frumoasa cantareata portugheza de muzica fado se intoarce in Romania pentru a sustine un concert special de Craciun. Evenimentul va avea loc pe data de 28 decembrie incepand cu orele 20.00, la Sala Palatului.
foto: www.eventime.ro
Ana Moura declara despre Romania : “Unul dintre cele mai mari privilegii ale carierei mele este acela de a călători în întreaga lume È™i de a mă bucura de ceea ce are mai bun de oferit fiecare popor. Am trăit momente extraordinare în multe locuri, însă nu pot uita turneul pe care l-am susÈ›inut în România anul trecut. Am avut trei concerte în săli de spectacole deosebite, alături de un public remarcabil. AÈ™adar, întoarcerea mea la BucureÈ™ti este o onoare È™i o mare bucurie pentru mine, cu atât mai mult cu cât concertul pe care îl voi susÈ›ine la finalul lunii decembrie va fi unul dedicat Crăciunului, o sărbatoare cu o încărcătură emotională puternică. Vă aÈ™tept cu drag!”.

Considerata una dintre cele mai bune voci de muzica  fado, Ana Moura a castigat in ultimi ani numeroase premii care i-au adus un renume international si aprecierea unor artisti consacrati precum Rolling Stones. 
O voce deosebita care are puterea sa se transforme intr-o maniera unica-asa o caracterizeaza critcii pe Ana Moura.
Biletele se pot achizitiona online de pe site-ul eventime.ro sau din magazinele eventime iar preturile variaza intre 80-300 ron.


PRESALE ̨n perioada 22 octombrie Р1 decembrie:
VIP – 250 lei
Categoria 1 – 200 lei
Categoria 2 – 160 lei
Categoria 3 – 110 lei
Categoria 4 – 80 lei

REGULAR ̨n perioada 2 Р28 decembrie
VIP – 300 lei
Categoria 1 – 250 lei
Categoria 2 – 200 lei
Categoria 3 – 150 lei
Categoria 4 – 100 lei

No comments