Cum sa te promovezi eficient pe facebook?!
In zilele noastre tot mai multi oameni folosesc social media pentru a se relaxa, pentru munca sau pentru a fi la curent cu tot ce se intampla cu prietenii lor si nu numai.
Asa cum era de astepta parerile pro si contra nu lipesc, ba mai mult, sunt medii in care se duc adevarate campanii anti social media si aici vorbesc mai mult de Facebook.
Se pare ca dintre toate retelele de socializare aceasta este cea care starneste cele mai multe controverse.
In acest articol imi propun sa vorbesc doar de beneficiile social media in domeniul business.
Care sunt avantajele unei pagini business pe facebook?
Pentru a obtine rezultatele dorite este recomandat ca adminstratorul paginii sa cunoasca cat mai bine brandul pe care il promoveaza, valorile acestuia cat si serviciile sau produsele oferite.
De ce multe pagini nu obtin rezultatele dorite?
Sa luam drept exemplu un magazin online de haine.
Foarte multi administratori merg pe principiul "ca la piata". si au impresia (gresita) ca pagina de facebook este o taraba unde iti pui marfa la vanzare. Astfel sunt postate poze si link-uri catre magazin cu preturi si atat.
Este o strategie care poate functiona o perioada dar in cele din urma audienta va renunta la pagina.
Si asta se imtampla pentru ca nu exista comunicare!!! Audienta nu este determinata in nici un fel sa interactioneze cu pagina, nu ii este starnit interesul pentru aceea pagina si asa cum este de asteptat vanzarile nu vor fi cele dorite.
Care este abordarea corecta pentru ca lucrurile sa functioneze?
In primul rand o analiza serioasa a brandului si a audientei. Urmata de crearea unei strategii prin care se stabilesc obiectivele si pasii care vor fi urmati pentru a obtine succesul.
Toate aceste lucruri necesita timp si foarte multa munca. Daca nu aveti rabdare sa va ocupati de acest proces singuri, mai bine apelati la cei cu experienta in acest domeniu
O regula simpla pentru o pagina de facebook: REGULA 20/80. Specialistii in social media recomanda ca 20 % din postari sa fie poze, link-uri catre produsele comercializate iar restul de 80% sa fie articole, imagini sau video-uri care sa aiba legatura cu domeniul de activitate al paginii.
Un alt aspect este momentul in care sunt postate acestea.
.
Se pare ca dintre toate retelele de socializare aceasta este cea care starneste cele mai multe controverse.
In acest articol imi propun sa vorbesc doar de beneficiile social media in domeniul business.
Care sunt avantajele unei pagini business pe facebook?
- mesajul brand-ului tau ajunge atat la clienti cat si la prietenii clientilor tai
- imbunatatirea influentei online
- comunicare sporita cu clientii
- pastrarea unei relatii constante cu clientii
- generarea de trafic catre site
- informarea in timp real a audintei despre promotii si servicii
- imbunatateste rankingul SEO
Pentru a obtine rezultatele dorite este recomandat ca adminstratorul paginii sa cunoasca cat mai bine brandul pe care il promoveaza, valorile acestuia cat si serviciile sau produsele oferite.
De ce multe pagini nu obtin rezultatele dorite?
Sa luam drept exemplu un magazin online de haine.
Foarte multi administratori merg pe principiul "ca la piata". si au impresia (gresita) ca pagina de facebook este o taraba unde iti pui marfa la vanzare. Astfel sunt postate poze si link-uri catre magazin cu preturi si atat.
Este o strategie care poate functiona o perioada dar in cele din urma audienta va renunta la pagina.
Si asta se imtampla pentru ca nu exista comunicare!!! Audienta nu este determinata in nici un fel sa interactioneze cu pagina, nu ii este starnit interesul pentru aceea pagina si asa cum este de asteptat vanzarile nu vor fi cele dorite.
Care este abordarea corecta pentru ca lucrurile sa functioneze?
In primul rand o analiza serioasa a brandului si a audientei. Urmata de crearea unei strategii prin care se stabilesc obiectivele si pasii care vor fi urmati pentru a obtine succesul.
Toate aceste lucruri necesita timp si foarte multa munca. Daca nu aveti rabdare sa va ocupati de acest proces singuri, mai bine apelati la cei cu experienta in acest domeniu
O regula simpla pentru o pagina de facebook: REGULA 20/80. Specialistii in social media recomanda ca 20 % din postari sa fie poze, link-uri catre produsele comercializate iar restul de 80% sa fie articole, imagini sau video-uri care sa aiba legatura cu domeniul de activitate al paginii.
Un alt aspect este momentul in care sunt postate acestea.
.
Post a Comment