Header Ads

Sfarsit de an, inceput de an. Ganduri si urari de bine

   
                  Ultima zi de an pare sa fie ziua in care ne loveste pe toti forfota rezolutiilor si a contabilizarii. Ce ne-am propus pentru anul care abia se incheie, ce am trecut in categoria realizat din tot ce aveam pe lista, si nu in ultimul rand ce trecem pentru noul an.
Acest entuziasm de inceput nou pare sa aiba un magnetism aparte pentru fiecare, indiferent de ceea ce crezi.


Pana si cei mai ursuzi dintre noi, isi mai domolesc uraciunea in aceasta perioada si trec in lista imaginara 2-3 lucruri de facut pentru anul urmator.
 Parca azi totul are o alta putere, ca si cum imposibilul devine una cu posibilul, visele si cele mai ascunse dorinte se implinesc si totul, dar absolut totul, e invelit in haine de bine cu sclipici.
E un sentiment care iti da iluzia colectiva ca impreuna putem sa realizam tot ce ne propunem, Ca suntem o forta care are puterea de a visa ca binele, fericirea, bucuria sunt mai presus de orice suferinta. Ca daca ramanem uniti tot ce e rau o sa dispara.
Sunt clipe ca acestea care vin sa confirme ca da, totul e posibil!
Pentru  Misha si blogul SuperMisha a fost un an al provocarilor constante, al evolutiei si al lectiilor invatate cu greu.
Am trait un an in care am visat mult, am invatat la fel de mult, am mai descoperit un pic din mine, dar mai ales am reusit sa accept ceea ce nu poate fi schimbat si sa ma impac cu mine.
Nu am bifat multe din lucrurile trecute pe lista SuperMisha, nu am finalizat noua platforma, nu am mai scris asa mult si nici colaborarile nu au mai fost asa numeroase.
Am asteptat momentul potrivit, am lasat lucrurile sa se aseze si cred ca nu e o coincidenta ca s-a intamplat asta.
Am pus accent mai mult pe latura profesionala si m-am dedicat proiectelor care in acel moment ma provocau.
2016 a fost de multe ori, un an al dezamagirilor, una dupa alta, al lectiilor invatate cu greu. Dar si al revelatiilor eliberatoare, al hotararilor si al deciziilor importante.
Acest an mi-a oferit lectii importante despre viata. In primul rand, recunostinta pentru ceea ce am. In al doilea rand, m-a invatat ca atunci ca esti nemutumit de ceva sau esti nefericit, trebuie sa faci ceva! Tu, trebuie sa faci ceva! Nimeni altcineva!
Am invata si ca trebuie sa lupti  pentru ceea ce iti doresti, ca trebuie uneori sa faci sacrificii si mai ales sa perseverezi.. no matter what!
2016 a fost si anul in care am cunoscut oameni noi care apoi mi-au devenit prieteni, dar si anul in care am pierdut prieteni.
Multumesc pentru toate acestea, 2016! M-ai facut mai bogata!

Pentru 2017, va doresc sa aveti un an pe masura gandurilor voastre!
Cu drag,
Misha







No comments