Header Ads

Un gand...

 Draga mea, azi m-am gandit mult la tine, putin mai mult decat de obicei. Mi-am imaginat ca ai avut o zi frumoasa, ca ai primit multe lalele, ca te-ai emotionat la  fiecare urare, asa cum numai tu stii si ca ai zambit, ai zambit mult si ai fost euforica pe alocuri.

Inca nu mi-am raspun la intrebarea cum am reusit sa manipulez destinul astfel incat sa nu mai fac parte din viata ta si tu dintr-a mea, dar inca ma gandesc cu drag la tine. Pana la urma asta conteaza, sau.. nici nu stiu daca conteaza, nu are nicio importanta acum!!
Mi-am imaginat ca esti fericita, ca zambesti mult, ca te simti bine, ca ziua de azi e despre tine.
Azi am vrut sa-ti scriu o urarea frumoasa fara alte implicatii ,doar o urare, cuvintele nu au vrut insa,  sa iasa. Or fi stiind ele mai bine decat mine de ce sunt zile cand e mai bine sa taci.

No comments