Header Ads

Sa traim mai mult, sa ne lamentam mai putin!

 SA TRAIM MAI MULT ! Despre asta e viata!
 M-am gandit sa scriu ceva frumos pentru ca nu am mai facut-o de mult. Am simti nevoia sa scriu altceva  decat pe teme date insotite de deadline-uri si criterii de promovare. Altceva....
Adevarul este ca intre doua job-uri e complicat sa mai scrii ceva frumos care sa nu para cliseu sau si mai mult, care sa aiba capacitatea de a transmite ceva. Prin urmare va scriu ce simt.


Viata e complicata!!?!! Urata, plina de lipsuri ,de probleme, de timp care nu ajunge, de rutina.
Hai sa fim cinstiti si sa recunoastem: Asa ne place noua sa facem pe interesantii!!!De fapt viata e atat de simpla.. si de frumoasa!!!Viata asta de care ne lamentam atat, e incredibila. plina cu tot ce ne trebuie pentru a  zambi!
Uita-te in jurul tau!!!Ce vezi? Priveste oamenii din jurul tau!! Sigur e cineva care te enerveaza cu entuziasmul lui. cu bucuria si optimismul lui. Crezi ca el nu are probleme?! Chiar crezi ca viata lui e liniara si perfecta?!! Asa pare, dar in realitate cum e? El e omul care a ales o atitudine! A ales sa zambeasca pentru ca asta ii face bine, pentru ca dincolo de orice, are toate motivele din lume sa zambeasca.
Atat de des ne impiedicam in detalii lipsite de importanta si amanam sa traim!
 In ultimele saptamani am primit multe lectii. Am facut parte din randul oamenilor care se intreaba "De ce eu? De ce mi se intampla tocmai mine?" Am plans, m-am revoltat, am tremurat de frica la gandul ca omul pe care il iubesc e grav bolnav.  Am trecut de la o extreme la alta. Epuizare fizica si mentala.
 Un amestec ciudat de viata care merge mai departe in timp ce tu te-ai oprit si senzatia sufocanta ca nu esti nimic mai mult decat un punct pe linia infinitului.
Probabil ca sunt momente de care avem nevoie pentru a ne da seama ca lucrurile cu adevarat valoroase nu au pret.
Aerul rece al unei dimineti de decembrie, vocea unui om drag, zambetul unui copil. o emisiune la radio sunt lucruri care iti fac viata frumoasa.
Si toate astea nu costa nimic!!!
Mi-ar placea sa traim mai mult, sa radem mai mult, sa ne privim mai mult, sa... orice mai mult din tot ceea ce ne umple viata

Va propun sa faceti un exercitiu de imaginatia si sa va ganditi care sunt lucrurile care va fac cu adevarat fericiti?




No comments