Header Ads

Good bye 2015! Welcome 2016!

Nu puteam sa inchei 2015, fara sa scriu ceva in ultima  zi a anului! Nu va astepti la prea multe pentru ca nu este genul acela de postare.
Lista cu planuri pentru 2015 s-a pierdut pe drum, probabil  nu intamplator ;)
Azi, contrar obiceiurilor din ultimii ani, nu am sa fac un bilant, nu ma voi uita in urma cu regret la ce nu am reusit sa fac, nu  voi face comparatii. Gata cu listele!!!
 2015 a fost un an al experientelor extreme, al revelatiilor, al depasiri propriilor limite si al reusitelor( nu neaparat materiale)!!! A fost un an incredibil!!!

Spun asta gandindu-ma ca am primit lectiile necesare care m-au invata ce inseamna  SA TRAIESC!!
Cam despre asta a fost anul 2015 pentru mine: arta de a invata sa traiesc, sa ma bucur de viata in fiecare secunda, sa fiu recunoscatoare pentru tot ce am.

Pentru SUPER  MISHA, anul care tocmai se incheie a fost un an interesant, cu articole frumoase, colaborari inedite si multe surprize. Incet, acest blog se indreapta spre o alta directie, are alte perspective si un alt tel. Pentru asta nu pot decat sa va multumesc VOUA, celor care va rupeti din timpul vostru pentru a citi articolele de aici.

 Cand am inceput sa scriu acest post, ma gandeam sa inchei cu urarile pentru 2016. Acum imi dau seama ca nu prea ma pricep la astfel de lucruri. :D
De aceea va spun doar atat: Bucurati-va de  viata si de fiecare moment pe care aceasta vi-l ofera!!!Restul sunt detalii!








No comments