Header Ads

Joaquin Cortez revine la Bucuresti cu un nou spectacol pe 15 martie 2015



Joaquin Cortez revine la Bucuresti, dupa 3 ani  cu noul sau spectacol "Gitano".Acesta va avea loc pe data de 15 martie ,la Sala Palatului. Biletele pot fi achizitionate online pe eventim.ro sau prin reteaua de magazine Eventim.
foto: www.eventim.ro
Cel mai apreciat dansator de flamentco din lume, Joaquin Cortez va urca pe scena de la Bucuresti alaturi de opt dintre cei mai buni dansatori ai Spaniei, doi dansatori de flamenco, 17 muzicieni ÅŸi 8 vocaliÅŸti de flamenco,

„Vă invit să păşiÅ£i în adâncul sufletului meu, într-o călătorie muzicală ÅŸi coregrafică explozivă: dans clasic, contempora n ÅŸi flamand. «Gitano» e o trecere prin viaÅ£a mea, căci vorbeÅŸte despre rădăcinile mele, despre  fastuoasa cultură Å£igănească ÅŸi despre reprezentanÅ£ii săi. ÃŽmpreună cu dansatorii ÅŸi muzicienii mei, dăm glas Å£iganului din sângele meu. Am evoluat ca artist, descoperind noi culturi ÅŸi influenÅ£e, de la cel mai ortodox Flamenco la muzică clasică, de la gospel ÅŸi jazz la afro. Toate mă ajută să-mi fac arta mai curată, mai frumoasă ÅŸi mai evidentă unor oameni diferiÅ£i. ÃŽn acest spectacol, dansul se întrepătrunde cu muzica ÅŸi lumina, reflectând o singură emoÅ£ie - Pasiunea. Vreau să ÅŸtiÅ£i că la fiecare bătaie las o parte din inima mea pe scenă“, spune Joaquín Cortés.

Preturi bilete:

VIP-350 ron
Categoria I - 270 ron
Categoria II - 225 ron
Categoria III - 157 ron
Categoria IV - 112 ron


No comments