Header Ads

Pentru ca nu-mi mai pasa daca

..... azi ploua sau e soare sau daca vara e acum toamna; daca azi sunt mai putin decat am fost ieri si daca viata in definitiv nu e suma experientelor traite.
Nu intodeauna idealul devine realitate si nu intotdeauna la bine si la rau inseamna pentru totdeauna.
Nu-mi mai pasa daca maine cerul va fi doar o ploaie si nici daca acesta va rade cu lacrimi.

 Indiferent de vreme ,maine va fi acolo la fel si eu cu nepasarea mea.  Confortul oferit de "nu-mi mai pasa" echivaleaza cu o stare profunda de vacanta de vis.
Clatite cu dulceata de struguri, cafea fara zahar si doua carti care sa-mi tina de urat in demersul meu de nepasare.
Prea multa mocirla in care ne balacim ipocriti mimand o fericire profana. Prea multe zambete false si incurajari  fara rost. Prea mult din toate pana ajungi sa nu te mai recunosti.
Prea mult imi pasa si prea multe urme lasate de umilinta  te duc invitabil la "acum nu-mi mai pasa".

No comments