Seth Godin, carti de marketing pe care trebuie sa le citesti
Imi place sa invat de la cei mai buni si nu de putine ori efortul meu esti usurat de mediul online. Asa s-a intamplat si cu Seth Godin. Auzisem de el dar nu am dat prea mare importanta, pana acum cateva zile.
In domenii precum marketing si advertising specialistii sunt atat de multi incat cu greu ii poti diferentia.
De multe ori am cazut in capcana unei promovari foarte bune ca in cele din urma sa descopar asa-zisi specialisti doar de fatada. A copia cateva principii si a le imbraca in haine noi nu inseamna a fi specialist.
Nu este cazul lui Seth Godin- absolvent al Facultatii Tufts, cu licenta in stiinta calculatoarelor si filosofie si detinatorul unui MBA in marketing la Stanford Business School.
"Ultimul antreprenor al erei inoformatiei" asa cum a fost numit de catre revista Business Week , atrage atentia atat prin ideile inovative cat si prin stilul sau de a vorbi si de a-si transmite ideile.
Un stil dinamic, liber care capteaza atentia publicului fara a face un efort prea mare. Cartile lui Seth Godin se vand in toata lumea iar blogul sau este unul dintre cel mai vizitate bloguri din acest domeniu.
Pentru cei interesati de acest domeniu Seth Godin este un "must read".
Bineinteles ca nu puteam incheia articolul fara a enumera cartile scrise de acesta( o parte din ele se gasesc traduse si in limba romana, vezi aici):
In domenii precum marketing si advertising specialistii sunt atat de multi incat cu greu ii poti diferentia.
De multe ori am cazut in capcana unei promovari foarte bune ca in cele din urma sa descopar asa-zisi specialisti doar de fatada. A copia cateva principii si a le imbraca in haine noi nu inseamna a fi specialist.
Nu este cazul lui Seth Godin- absolvent al Facultatii Tufts, cu licenta in stiinta calculatoarelor si filosofie si detinatorul unui MBA in marketing la Stanford Business School.
"Ultimul antreprenor al erei inoformatiei" asa cum a fost numit de catre revista Business Week , atrage atentia atat prin ideile inovative cat si prin stilul sau de a vorbi si de a-si transmite ideile.
Un stil dinamic, liber care capteaza atentia publicului fara a face un efort prea mare. Cartile lui Seth Godin se vand in toata lumea iar blogul sau este unul dintre cel mai vizitate bloguri din acest domeniu.
Pentru cei interesati de acest domeniu Seth Godin este un "must read".
Bineinteles ca nu puteam incheia articolul fara a enumera cartile scrise de acesta( o parte din ele se gasesc traduse si in limba romana, vezi aici):
- The big red fez
- Emarkenting
- Permission Marketing
- Survival is not Enought
- Unleashing the Ideavirus
- Purple Cow
- Free Prise Inside
- All Marketers are Liars
- The Big Moo
- Small Is the New Big
- The Dip
- Meatball Sundae; Is your Marketing Out of Sync?
Post a Comment