Header Ads

Grace of Monaco - carte versus film

  Intrebarea este : care ti-a placut mai mult cartea sau filmul?
In acest moment eu nu pot sa vorbesc decat despre film. Cartea este pe drum si sper sa ajunga cat mai curand!! Cu toate ca filmul a avut lansarea in Romania la inceputul lunii iunie 2014, eu am reusit abia acum sa-mi fac timp pentru el.

sursa foto
Filmul vorbeste pe scurt despre viata  frumoasei actrite de la Hollywood, Grace Kelly.

 Aflata in plina ascensiune, Grace Kelly se indragosteste de Printul Rainier  si se castoreste cu acesta in anul 1956. Devine astfel printesa de Monaco. Actiunea filmului se petrece 6 ani mai tarziu si ne prezinta o printesa a carei viata nu este nici pe departea asa cum si-a imaginat.

 Prinsa intre pasiunea pentru actorie si obligatiile pe care le implica statutul de printesa, Grace de Monaco trebuie sa aleaga.

Grace of Monaco, interpretata in mod impecabil de Nicole Kidman mi-a placut foarte mult si sunt convinsa ca regizorii nu ar fi putut face o alegere mai buna.

De la decoruri pana la costume totul mi s-a parut demn de o poveste cu printi si printese.
Regizorii au reusit sa surprinda foarte bine trairile interioare ale Printesei  si sa accentueze acolo unde a fost cazul taria de caracter si perseverenta de care Grace de Monaco a dat dovada in diverse situatii limita. A facut totul din dragoste pentru familia sa dar si pentru |Monaco.

Un film biografic pe care il recomand cu drag.
Acum astept si cartea  Grace de Monaco. Povestea unei printese- Jean Des Cars. de la acelasi autor am mai gasit doua carti care par foarte interesante: Saga Dinastie Romanov si Sissi, Imparateasa Austriei.



No comments