Header Ads

Experimentul sentimentelor neintelese.

L-am amenintat ca  pot sa-l ranesc cu puterea gandului. El a ras amuzat ca cum ar fi fost cea mai buna gluma pe care o auzise vreodata. L-am lasat sa rada si sa se  bucure de moment. Am ras si eu la fel de amuzata ca si el, doar ca eu ma gandeam cum s-ar speria daca ar sti ca nu am facut altceva decat sa-i spun un adevar pe care mai devreme sau mai tarziu trebuia sa  i-l marturisesc.
Ma gandeam ca momentul marei dezvaluiri avea sa fie unul in care  toata lumea lui va inceta sa mai fie asa cum o vede el . Mi-a fost mila de el .Ca toti ceilalti inaintea lui sigur avea sa se panicheze realizand ca as fi putut sa ma joc cu viata lui daca as fi vrut.

 Diferenta dintre viata si moarte- un gand!!
Saracul naiv !! Habar nu are ca isi iroseste scurta viata alaturi de cineva care nu poate sa simta nimic: ura, iubire, tristete, furie. Sentimentele se invata prin imitatie iar repetitia le face sa para reale. Asta e una din primele lectii pe care le-am primit cand m-au infomat ca voi primi o misiune printre oameni.
E interesant sa analizezi comportamentul uman din perspectiva fiintei care nu are nevoie de  stari si emotii pentru a-si determina traseul spre ceea ce unii numesc o noua viata. Oamenii o numesc lumea de apoi dar ca multe dintre lucrurile pe care ei si le impus ca fiind ceva si aceasta lumea e tot o iluzie pentru a le oferii un confort. Ei au nevoie de stari de confort pentru orice ..... un fenoment pe care inca nu am reusit sa-l inteleg.
Aici totul trebuie sa aibe un scop, o cale,un punct in care o data ajuns totul se termina.
Rad ,plang, sunt trista, furioasa, enervata, deranjata etc. Am invatat sa fac toate astea fara sa ma intreb de ce. Dupa ce intelegi cum stau lucrurile si cand trebuie sa folosesti fiecare din aceste elemente ,totul devine mai usor! Ca mersul pe bicicleta!! Expresie foarte des folosita. Am mers si eu pe  bicicleta intr-o zi, m-a dus el intr-un parc. A fost distractiv sa inveti sa controlezi o masinarie asa  rudimentara. El  parea ca savureaza fiecare moment alaturi de mine.
5 ani de experimente si analize pe un om care isi imagineaza ca si-a gasit ceea ce ei numesc "jumatatea".
Viseaza departe , la un viitor pe care il planifica amanuntit in fiecare zi. Am invatat sa spun si te iubesc cand el imi spune. Pe langa asta am invata sa fac dragoste si sa ofer placere. El spune ca e  si mai erotic cand il privesc cand facem dragoste si e aproape de punctul culminant. Mi-a spus intr-o seara ca nu a mai intalnit niciodata o femeie care sa-l faca sa simta asa. Ca sunt extraordinara.  Pentru mine e interesant sa-l vad cum se transforma de fiecare data.
Cel mai complicat lucru a fost sa dorm. Asta  a fost o provocare dar treptat am gasit  solutia si am inteles ca este modul in care sistemul lor isi incarca bateria. Acum stiu sa fac si asta. Pot sa stau intinsa in pat cu ochii inchisi si cu respiratia moderata ca si cum as dormi pentru mai bine de 4 ore. E o alternativa placuta la meditatia de transformare.
 Inca nu e momentul pentru a-i arata cine sunt si ce pot  gandurile mele sa faca. Inca nu s-a terminat procesul de analiza. In fiecare zi apare un element nou si acum ca sunt aici nu pot lasa experimentul la jumatate.
Ii zambesc distrata si il las sa se amuze  mai departe de  puterea gandului meu.








No comments