Header Ads

Daca as fi avut voce......

I-am auzit voce si mi-a venit sa plang, pielea mi s-a facut de gaina si lacrimile mi-au navalit pe obraji. Nu se intampla des sa traiesc asta. De fapt se intampla mult prea rar ca sa imi pot aminti cand am trait ultima oara o asemenea experienta. Lucrurile bune se gasesc  in doze foarte mici si din ce in ce mai greu.
Am ascultat-o o data apoi inca o data ,de fiecare data am avut aceleasi senzatii, golul din stomac si nodul din gat la fel de puternice ca prima oara.
 Sunt norocosi oamenii care se nasc cu o voce aparte, cu un dar unic sau cu o alta viziune asupra vietii decat noi toti ceilalti. 
Ma enerveaza ,ii invidiez si in acelasi timp ii admir. 
Pe de alta parte ma bucur ca sunt dimineti ca acestea cand pot sa ma bucur de faptul ca inca sunt umana ,ca inca mai reactionez la auzul unei voci puternice, ca inca ma emotioneaza si  ma  trec fiori pe sira spinarii cand  vezi cum cineva se transforma pe o scena facand ceea ce ii place cel mai mult.  

No comments