Header Ads

De ce plang elefantii roz?!!


-Barbatii de 30 de ani nu mai sunt pudici , mi-a spus in timp ce se plimba dezbracat prin casa fumand o tigara cu aroma de vanilie si coniac ale carei valuri pluteau nepasatoare peste tot. Pasea apasat ca si cum i-ar fi facut placere sa auda cum geme parchetul sub talpile lui. Dintr-un colt in altul al camerei desena trasee  imaginare urmand un anumit tipar, intai un patrat, apoi altul mai mic si tot asa pana a ajuns in  mijlocul camerei unde s-a gandit ca ar merge un cerc.
Trei patrate si un cerc!! S-a oprit brusc dupa ce a facut si ultimul pas care inchidea cercul imaginar. Fara vreo legatura cu discutia noastra despre relatii a considerat necesar sa adauge ce credea Mircea Eliade despre  yoga.
Barbati pudici, patrate,cercuri, iubire, droguri, alcool ieftin, nirvana si curry….
Am zambit amuzata si am continuat sa-l privesc din fotoliul meu.Dupa un timp ajungi sa te obisnuiesti cu ciudateniile fiecarui barbat cu care ai o relatie  sau cu care mimezi una.
Poti  doar sa asisti la spectacol si uneori e de ajuns.  Nu e nevoie de nimic mai mult decat de prezenta.
“Dar de de plang elefantii roz?”- m-a intrebat contrariat cand m-am  ridicat sa  deschid  usa de la balcon.
I-am raspun ca e pacat sa nu ne bucuram de o noapte de vara cu miros de tei. Pana la urma sunt atat de putine noptile in care strada asta e pustie si muta.
M-am ascuns in perdeaua de matase si pipaind in semiintuneric  am  tras de manerul usii umflate de atatea ploi. M-am intors tacuta si am  scos o tigara din pachetul cazut langa masa.Mi-am umplut paharul cu vin si m-am asezat in fotoliul meu.
-Pui prea multe intrebari al caror raspuns e evident!!! i-am raspuns  in timp ce imi eliberam plamanii de fumul gros. Ar fi mai bine sa te imbraci si sa pleci! Ma plictisesti cu monologul asta!!!  Te sun eu si ne vedem joi, bine?  Pana atunci sa nu ma cauti , nu am timp! Voi fi la teatru, am repetitii!!


No comments