Header Ads

El Divino- producator roman de parfumuri

In urma povocarii de a scrie articolul cu tema "De ce ne parfumam?" am  descoperit una dintre putinele companii romanesti  care produce si distribuie parfumuri realizate din esente frantuzesti - El Divino.
Un nume care mi-a starnit curiozitatea dar care nu-mi spunea nimic. Drept urmare am mers mai departe si asa cum am mentionat si in articolul postat, am incercat sa aflu ceva mai mult despre aceasta afacere, respectiv despre parfumuri.

sursa foto
Am considerat ca o astfel de afacere merita atentia cititorilor. E drept ca, in general, pe blog scriu despre parfumuri de nisa. Dar acest lucru nu ma impedica sa vorbesc si despre acele produse care nu se incadreaza in categoria produselor foarte costisitoare.
sursa foto
"Un lux accesibil"- un slogan bine ales ce caracterizeaza intru totul aceste parfumuri.

 Afacerea El Divino este prezenta pe piata din Romania din anul 2005 si comercializeaza o gama larga de parfumuri, atat de dama cat si barbatesti. El Divino colaboreaza cu producatori de esente din Franta, mai ales zona Grass. Asa cum am fost informata, parfumurile El Divino sunt realizate din esente de cea mai buna calitate si isi propun sa incante cat mai multe nasuri pretentioase.

De asemenea,  in anul 2013, El Divino a lansat pe piata linia de parfumuri de corp cu arome fructate si lotiunea dupa barbierit.

 Parfumurile El Divino  se prezinta in recipiente de 8, 30, 45 si 100 de ml iar preturile incep de la 15 ron  ajungand pana la 100 ron.

In ceea ce priveste aromele parfumurilor acestea acopera o paleta variata, atat florale, fructate cat si orientale, lemnoase si exotice. Produsele El Divino se pot gasi atat la reprezentantii autorizati cat si in magazinele partenere.

In ultimele zile am avut ocazia sa testez 3 produse marca El Divino: Parfumul Integrale, Parfuml Aquarius si Body Mist cu aroma de pepene rosu. Primele doua parfumuri sunt florale, cu miros puternic la inceput dar care se potrivesc foarte bine sezonului rece.   Ca de obicei feedback-ul celor din jur a contat si a fost unul pozitiv.
 Daca v-am starnit curiozitatea gasiti mai  multe informatii pe www.el-divino.ro










No comments