Header Ads

Bratarile Nakamol vazute dintr-o alta perspectiva

Nu de foarte multe ori am ocazia sa-i cunosc personal pe cei care se se afla in spatele afacerilor sau produselor despre care vorbesc aici pe blog.|De cele mai multe ori discutiile se desfasoara pe mail sau prin telefon.

 E de inteles acest lucru, timpul a devenit din ce in ce mai scump! Tindem spre solutii rapide si eficiente: un schimb de mailuri cu cateva intrebari si raspunsuri sau cateva telefoane intre doua intalniri.


Se intampla in foarte multe cazuri sa ramanem cu intrebari fara raspuns si cu senzatia ca alergam  dintr-o parte in alta, ca uitam esentialul si ne impedicam in detalii marunte.

Sunt un om al cuvintelor, imi place sa descopar, sa analizez, sa acord timpul necesar pentru fiecare articol pe care il scriu.

In urma cu cateva luni scriam pe blog articolul Bratarile Nakamol-bratarile must have . Un articol pe care in momentul respectiv l-am tratat ca pe o recomandare si nimic mai mult.  In mare parte cititorii mei sunt femei interesate ca si mine de  lucruri deosebite, fie ca vorbim de bijuterii, parfumuri sau de carti, muzica etc.
Am descoperit bratarile Nakamol din pura intamplare in urma unei cercetari mai amanuntite despre ceea ce semana foarte bine cu aceste bratari.
 In cele din urma am ajuns si pe site-ul beauthentic.ro, unicul importator si distribuitor al bratarilor Nakamol Chicago in Romania.

M-am pierdut pe site si printre zecile de bratari, am citit testimoniale si am parcurs curioasa descrierile produselor. Mi-a placut tot ce am vazut si am experimentat senzatia copilului care vrea toate jucariile dintr-un magazin! :)

Am mers mai departe, si asa cum se intampla de fiecare data, am gasit toate informatiile necesare pentru a scrie articolul. Am facut o recomandare bazandu-ma pe instinct si nu m-am inselat!

Surpriza a venit in momentul in care am primit din partea beauthetic.ro invitatia de a ne cunoaste.  E placut sa stii ca cineva  ti-a citit articolul  si l-a apreciat.

 Pentru un blogger este una dintre cele mai mari satisfactii si poate si unul din motivele pentru care indiferent de situatie, incercam sa ne depasim limitele si sa scriem articole tot mai  bune.

Am mers la intalnire cu emotii! De-a lungul timpului am avut ocazia sa experimentez tot felul de intalniri in care m-am simtit precum ursul polar la plaja. Atitudini de superioritate, discutii care semanau mai degraba a monolog si dezamagirea  incompatibilitatii.

Nu a fost cazul aici, dimpotriva. Am avut placerea si spun asta cu toata sinceritatea, sa descopar doua femei frumoase in compania carora am petrecut o ora extrem de agreabila. Am povestit despre bratarile Nakamol, despre proiectul beauthentic. ro  si despre multe alte lucruri frumoase. Am avut ocazia sa admir bratarile Nakamol  si sunt intr-adevar speciale.

Echilibrul perfect dintre materialele folosite, modelul creat si indemanarea cu care acestea sunt lucrate fac din ele un accesoriu indispensabil pentru orice femeie!

Nu pot incheia acest post fara a le multumi  celor de la beauthentic. ro, atat pentru invitatie cat si pentru minunatul cadou!

 PS: pentru linistea carcotasilor, acest material nu a fost scris la comanda. :)


sursa foto: www.nakamolchicago.com

No comments